منطقه حیللی در پاییز

ایده گرد: رویداد و همایش کرومیت ، بوت کمپ معدن

مجموعه رویدادهای ایده گرد

رویداد و همایش کرومیت، بوت کمپ و رویداد معدنی حوزه اکتشاف

رویداد و همایش کرومیت با هدف ورود فناوری و نوآوری در حوزه معدن توسط شتاب دهنده سی‌سوتِک طراحی شده است. این رویداد با ترکیب دوره های آموززشی به شیوه بوت کمپ، مراسم اختتامیه و کافه سرمایه می‌خواهد نقطه آغازی برای بوجود آوردن اکوسیستم استارتاپی معدن باشد.

کرومیت اولین رویداد از مجموعه رویدادهای حوزه معدن است.

حوزه های رویدادهای معدن

سخن دبیر همایش

با  پیشرفت علم و فناوری کسب وکارهای سنتی دست خوش تغییرات عمده ای شده اند. چرخه تغییر و تحول با چنان سرعتی درحال گردش است که یک لحظه  غفلت می تواند فاصله ای جبران نشدنی وجود آورد. داشنجویان و جوانان  در این راه کلید  اصلی گشایش هستند و تنها نیازمند گوشه چشمی تا بتوانند هر آنچه در اختیار آنها قرار می‌گیرد را دو چندان کرده و توسعه بخشند. هدف از برگزاری رویدادهایی این چنین در کنار بوجود  آوردن فضای کارو  آشنایی، تقویت روحیه و کاشتن بذر امید  در دل این صاحبان دانش و خلاقیت است تا متوجه گردند هیچ سقف شیشه‌ای جلوی رشد و نمو آنها را نگرفته  است و لحظه به لحظه کار و تلاششان قدر دانسته می‌شود.

سرکار خانم صورح واحدزاده

پوستر کرومیت

اهداف رویداد کرومیت

۱- تقویت جریان نوآوری و ایجاد زیست بوم استارت آپی

تفکر نوآورانه در فضای باز و تعامای شکل می گیرد.  در این راه تعامل میان صنعت، دانشگاه، کارآفرینان ،افراد خلاق و نوآور این جریان را  تقویت می‌کند تا بتواند راه خود را پیدا کند.

۲- شناسایی طرح ها و ایده های برتر

ارئه و داوری نقش مهمی در  آشنایی، توسعه و جذب سرمایه دارد. حمایت از طریق هدیه یا  جذب در شتابدهنده، فضای کاری اشتراکی، سرمایه‌گذاری، تضمین خرید و ….

۳- توسعه و سرمایه گذاری

معرفی طرح‌ها به سرمایه‌ گذاران، شرکت‌های فعال و متخصصین  این حوزه می‌تواند  روند رشد و جذب سرمایه را تسریع نماید   و زنجیره نوآوری، تولید و فروش  را کامل کند.

محور ها رویداد کرومیت

محور ها رویداد کرومیت

سرفصل های آموزشی رویداد کرومیت

  • آشنایی با نیازمندی­های فناوری اطلاعات و اتوماسیون­های حوزه معدن
  • طراحی فرایند حوزه معدن بر بستر فناوری اطلاعات
  • فعالیت تیمی و متدلوژی اسکرام
  • طراحی محصول اولیه (prototype)
  • ارائه و سخنرانی در حضور سرمایه گذاران در روز همایش
  • آینده پژوهی